facebook pixel
0%
0 votes, 0 avg
1558

Ερωτηματολόγιο

Εξασκήστε τις γνώσεις σας σε θεωρητικό επίπεδο ώστε να προετοιμαστείτε κατάλληλα για απόκτηση του διπλώματος!

1 / 96

Κλίμακα μήκους:

2 / 96

Πλοίο ασχολούμενο με την αλιεία οφείλει να απομακρύνεται από την πορεία.

3 / 96

Ένα μηχανοκίνητο πλοίο μήκους κάτω των 50 μέτρων πρέπει να επιδεικνύει όταν ταξιδεύει κατά τη νύχτα:

4 / 96

Ο εφίστιος φανός είναι:

5 / 96

Κάθε πλοίο, που καταφθάνει ένα άλλο πλοίο, οφείλει:

6 / 96

Η ασφαλής αγκυροβολία σε βάθος θάλασσας πέντε (5) μέτρων απαιτεί έκταμα (μήκος) του σχοινιού της άγκυρας τουλάχιστον.

7 / 96

Οποιαδήποτε μεταβολή πορείας ή αλλαγή ταχύτητας επιχειρείται για να αποφευχθεί μια σύγκρουση, πρέπει να είναι:

8 / 96

Βραχύς συριγμός (.) είναι αυτός που διαρκεί:

9 / 96

Γεωγραφικό στίγμα είναι:

10 / 96

Σε περίπτωση που ο χειριστής ταχυπλόου σκάφους γίνει υπαίτιος ατυχήματος σε βάρος ενός άλλου σκάφους ή προσώπου, οφείλει:

11 / 96

Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στη θάλασσα (ΔΚΑΣ) έχει εφαρμογή:

12 / 96

Όταν οδηγούμε το σκάφος μας πίσω από σκάφη που έλκουν (σύρουν) σκιέρς:

13 / 96

Η κυκλοφορία των ταχυπλόων σκαφών, με εξαίρεση τα θαλάσσια μοτοποδήλατα και τα HOVER CRAFTS, απαγορεύεται:

14 / 96

Κατά τη διάρκεια του πλου:

15 / 96

Όταν βρισκόμαστε με το σκάφος μας σε δίαυλο ή θαλάσσιο διάδρομο:

16 / 96

Οι ιδιοκτήτες/χειριστές ταχυπλόων σκαφών οφείλουν:

17 / 96

Αν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος στο οποίο έχουμε VHF ή ραδιοτηλέφωνο περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου:

18 / 96

 Η απόσταση μετριέται:

19 / 96

Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός επιδεινωθεί, ο χειριστής:

20 / 96

Κάθε προσαραγμένο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά τη νύχτα:

21 / 96

Ο «Γαρμπής» είναι άνεμος που πνέει από:

22 / 96

Ένα μηχανοκίνητο πλοίο μήκους άνω των 50 μέτρων πρέπει να επιδεικνύει όταν ταξιδεύει κατά τη νύχτα:

23 / 96

Ο φανός ρυμούλκησης είναι:

24 / 96

Ακυβέρνητο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά τη νύχτα:

25 / 96

Αυτός που χειρίζεται ένα ταχύπλοο σκάφος οφείλει να γνωρίζει

26 / 96

Ο όρος "Εν Πλω" σημαίνει ότι ένα πλοίο:

27 / 96

Το ρεζερβουάρ βενζίνης πρέπει να είναι γεμάτο μέχρι πάνω;

28 / 96

Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει γρίπο (μηχανότρατα), το μήκος του δεν υπερβαίνει τα 50 μέτρα και κινείται κατά τη νύχτα, φέρει:

29 / 96

Στην κλίμακα έντασης ανέμου πέντε (5) μποφόρ το πιθανό ύψος κυμάτων είναι:

30 / 96

Το χρώμα του καπνού του καπνογόνου πρέπει να είναι:

31 / 96

Αν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου:

32 / 96

Το σήμα κινδύνου που εκπέμπεται από το ραδιοτηλέφωνο ή το VHF αποτελείται από:

33 / 96

Ένα ακυβέρνητο πλοίο οφείλει να φέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας:

34 / 96

Ένα ιστιοφόρο πλοίο πρέπει να επιδεικνύει κατά τη νύχτα:

35 / 96

Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός επιδεινωθεί ο χειριστής:

36 / 96

Στην κλίμακα έντασης ανέμου έξι (6) μποφόρ η κατάσταση της θάλασσας είναι:

37 / 96

Η εκτόξευση/πυροδότηση των φωτιστικών σημάτων κινδύνου γίνεται:

38 / 96

Ένα ναυτικό μίλι ισούται:

39 / 96

Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στη Θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ.) ισχύει:

40 / 96

Αυτοί που χειρίζονται ταχύπλοα σκάφη οφείλουν:

41 / 96

Ένα ρυμουλκούμενο πλοίο πρέπει να επιδεικνύει κατά τη νύχτα:

42 / 96

Οι ιδιοκτήτες ταχυπλόων σκαφών οφείλουν:

43 / 96

Στους δίχρονους εξωλέμβιους κινητήρες πρέπει:

44 / 96

Ο αναλάμπων φανός χρησιμοποιείται:

45 / 96

Η γνώση του δελτίου καιρού που ισχύει στην περιοχή πλεύσης κρίνεται ως:

46 / 96

Κάθε ιστιοφόρο πλοίο οφείλει να απομακρύνεται από την πορεία:

47 / 96

Αυτοί που χειρίζονται ταχύπλοα σκάφη οφείλουν:

48 / 96

Ένα μηχανοκίνητο σκάφος κάτω των 7 μέτρων του οποίου η ταχύτητα δεν υπερβαίνει τους 7 κόμβους μπορεί να επιδεικνύει;

49 / 96

Κάθε πλοίο ανά πάσα στιγμή θα πρέπει:

50 / 96

Κόμβος είναι:

51 / 96

Προσήνεμη πλευρά (Σοφράνο) είναι:

52 / 96

Αυξομείωση στροφών του κινητήρα κατά τη λειτουργία του (σκορτσαρίσματα) παρουσιάζεται συνήθως:

53 / 96

Η ασφαλής αγκυροβολία σε βάθος θάλασσας δώδεκα (12) μέτρων απαιτεί έκταμα (μήκος) του σχοινιού της άγκυρας τουλάχιστον:

54 / 96

Εφόσον πλοίο απαιτηθεί να διασχίσει λωρίδα θαλάσσιας κυκλοφορίας:

55 / 96

Πλευρικοί φανοί είναι:

56 / 96

Ένας εξωλέμβιος κινητήρας πρέπει να περάσει από πρώτο έλεγχο (Service):

57 / 96

Ο φαγός κορώνης είναι:

58 / 96

Ρυμουλκό πλοίο που ρυμουλκεί οφείλει κατά τη διάρκεια της ημέρας να φέρει:

59 / 96

 Η κυκλοφορία των θαλάσσιων μοτοποδηλάτων και των HOVER CRAFTS, απαγορεύεται:

60 / 96

Όταν δύο μηχανοκίνητα πλοία διασταυρώνουν τις πορείες τους και υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης.

61 / 96

Η χρήση των φωτιστικών σημάτων κινδύνου και των καπνογόνων γίνεται από την:

62 / 96

Κάθε προσαραγμένο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά τη νύχτα:

63 / 96

Αν κατά τη διάρκεια της νύχτας παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου, συνεγείρουμε τα παραπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στην ξηρά:

64 / 96

Αν κατά τη διάρκεια ταξιδιού (πλου) ο καιρός επιδεινωθεί ο χειριστής:

65 / 96

Ο όρος «Ακυβέρνητο πλοίο» σημαίνει:

66 / 96

Κάθε μηχανοκίνητο πλοίο οφείλει να απομακρύνεται από την πορεία:

67 / 96

Γεωγραφικές Συντεταγμένες ενός σημείου είναι:

68 / 96

Κατά τον κατάπλου σε θέση ελλιμενισμού:

69 / 96

Μακρός συριγμός (-) είναι αυτός που διαρκεί:

70 / 96

Ένα μηχανοκίνητο πλοίο που ρυμουλκεί πρέπει να επιδεικνύει κατά τη νύχτα:

71 / 96

Ο όρος «Μηχανοκίνητο πλοίο» σημαίνει:

72 / 96

Αλιευτικά πλοία που αλιεύουν οφείλουν κατά τη διάρκεια της ημέρας να φέρουν σε περίβλεπτο σημείο:

73 / 96

Βύθισμα είναι :

74 / 96

Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στη Θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ.) εφαρμόζεται υποχρεωτικά:

75 / 96

Αυτοί που χειρίζονται ταχύπλοα σκάφη οφείλουν:

76 / 96

Όταν δύο μηχανοκίνητα πλοία συναντώνται με πορείες αντίθετες ή σχεδόν αντίθετες κατά τρόπο ώστε να υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης, κάθε ένα πλοίο υποχρεούται:

77 / 96

Όταν οδηγούμε το σκάφος μας εντός διαύλου ή στην είσοδο του λιμένα:

78 / 96

Κάθε αγκυροβολημένο πλοίο μήκους άνω των 50 μέτρων οφείλει να επιδεικνύει κατά τη νύχτα:

79 / 96

Οποιοσδήποτε χειρισμός για να αποφευχθεί μια σύγκρουση πρέπει, ανάλογα με τις συνθήκες της περίπτωσης,να είναι:

80 / 96

Σε κάθε περίπτωση, το πλοίο που υποχρεούται σύμφωνα με τον ΔΚΑΣ να απομακρύνεται από την πορεία άλλου πλοίου, πρέπει:

81 / 96

Σε περίπτωση αμφιβολίας ο κίνδυνος σύγκρουσης θα Θεωρείται ότι:

82 / 96

Αν κατά τη διάρκεια της ημέρας παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου, συνεγείρουμε τα παραπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στην ξηρά:

83 / 96

Για την ασφαλή επιβίβαση σε μικρά σκάφη:

84 / 96

Όταν πρόκειται για κινητήρα που δεν χρησιμοποιείται, έστω και για λίγο χρόνο:

85 / 96

Στις εισόδους των λιμένων ο πράσινος φανός τοποθετείται:

86 / 96

Ο όρος «Αγκυροβολημένο πλοίο» σημαίνει ότι ένα πλοίο:

87 / 96

Ο Βορειοανατολικός (ΒΑ) άνεμος λέγεται και

88 / 96

Ναυτικός διαβήτης (κουμπάσο) είναι:

89 / 96

Οι φάροι ή φανοί ή φανάρια χρησιμεύουν

90 / 96

Ένα προσαραγμένο πλοίο φέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας:

91 / 96

Το "μπούκωμα" του κινητήρα (αργή κίνηση του σκάφους ενώ ο κινητήρας δουλεύει στο “φουλ”) μπορεί να οφείλεται:

92 / 96

Ο όρος «Ιστιοφόρο πλοίο» σημαίνει:

93 / 96

Πριν από τον απόπλου βεβαιωνόμαστε:

94 / 96

Ο όρος «Πλοίο ασχολούμενο με την αλιεία» σημαίνει:

95 / 96

Ο περίβλεπτος φανός είναι:

96 / 96

Κατά την αγκυροβολιά πρέπει να αποφεύγεται:

Your score is

0%